http://www.talismane-amulete.ro/main.htm

marți, 1 decembrie 2009

zambete ca de copii

... impresionant... cum doar intr-o clipa, cum doar o secunda iti poate schimba cursul vietii... ieri... a fost frumos... si soarele ne-a zambit...sincer... tind sa cred ca ceva se intampla si ca o sa se intample ceva frumos...de ce cred asta??? sincer poate pentru ca asta vreau sa mi se intample... nu vreau sa imi pierd sperantele stiu ca nu pot sa fiu altfel decat puternica... si am invatat in tot acest timp ca nu am doar un inger pazitor ci 2...unul pentru fiecare umar in parte... cand tind sa ma impiedic ambii isi expun fortele sustinandu-ma...simt ca sunt langa mine in momente mai grele dar mai ales in cele haioase... povestea vietii mele este una speciala...si imi place tot din ceea ce traiesc...insa sunt si capitole care imi lasa uneori un gust amarui insa trebuie recitite si corectate desi ma cam feresc sa mai privesc in trecut...
si mai e doar putin pana la Craciun... si surioara mea e tare incantata...fireste... doar se vorbeste din ce in ce mai des si de sosirea lui Mos Craciun- vedeta cea mai asteptata a acestei luni...si apoi cum sa nu ti se umple sufletul de bucurie... insa tind sa intru in panica... vesnica problema...prea putin timp pentru cate as vrea eu sa fac...dar imi place pentru ca sunt vie...pentru ca imi pastrez zambetul, pentru ca stiu ca nu tot ce zboara se mananca...si ca oamenii cu adevarat buni nu fac rau celor din jurul lor.. nu uitati credeti in viitor si viitorul va va rasplati: si nu faceti rau nimanui in jurul vostru e ca si cand vi-l faceti voua... sa fim mai buni ......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu