http://www.talismane-amulete.ro/main.htm

miercuri, 14 octombrie 2009

dis de dimineata,aerul unei zile superbe de toamna m-a invaluit,dandu-mi un sentiment de dorinta de a pleca la un drum departe de locul in care parca toate umbrele unor spirite chinuite ma iau partase la pedeapsa sufletelor lor;azi am plans cand am intrat in catedrala pt.a aprinde o lumanare cum fac de fiecare data in amintirea unei” lumini trecatoare”si imediat ce am pasit pragul in linistea nefireasca a lacasului sfant ,aud o soapta langa mine..desi eram sigura ca nu era nimeni in catedrala;repet imi place teribil sa intru in manastiri catedrale sau mici bisericute si sa fiu singura cu divinitatea,sa respir un pic din aerul placut din amestec de lumanari arse si tamaie,sa vad lumina candelutelor palpaiind in privirea muta a tuturor sfintilor..da iata mi-as dori sa vizitez catedrala notre dame sau capela sixtina sau ,,dar raman undeva in lumea de vis...privesc uimita spre glas..o batranica placuta la chip ce trecerea timpului nu i-a sters blandetea si modestia..ma priveste si usor pierduta repeta ceva din nou in soapta..prin telepatie intuiesc cum ca vrea un mic ajutor..raman pe loc,si scot 2 lei si-i intind..modesta ,umila,dupa ce ma onoreaza cu toate comentariile de "sa va dea d-zeu..sa aveti..."ma intreaba cu glas scazut"v-am suparat?..zic,dandu-mi seama ca gestul meu de a o opri in a-mi multumi a facut-o sa traga aceasta concluzie....cum sa ma supar,doamne,pe un om necajit..si m-am indrepatat spre altar..cand m-am intors batrinica nu mai era..probabil plecase sa-si cumpere o paine sau a fost doar o fantoma?..ce vremuri,ce viata..aceasta intimplare mi-a declansat melancolia si dorinta de a ma pierde in timp..in timpul in care am senzatia ca am trecut pe acolo..

2 comentarii:

  1. Buna ziua;
    Clubul DARDINDAR este deschis tuturor; pentru a fi membru trebuie doar sa faci fapte bune; mereu este cineva care are nevoie de noi

    dardindar: Anunt pentru matusica DARDINDAR din Botosani

    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. http://adriana-dardindar.blogspot.com/2009/10/anunt-pentru-matusica-dardindar-din.html

    RăspundețiȘtergere